tisdag 14 oktober 2014

Bakdelskontroll med kloss (film)

Idag har jag jobbat på dagen och Richard har sovit efter nattjobb, vilket betyder att hundarna har fått ha ganska så tråkigt, eller tråkigt och tråkigt, de har sovit typ hela dagen och de verkar inte ha någonting alls emot det.

När jag kom hem gick Isa, Pi, Ebba, Gertrud och jag en sväng till skogen, gick hem, lämnade Pi (Ebba och Gertrud stannade kvar halvvägs hem) och så tog Isa och jag en kort cykeltur off road:-) Hade med lite uppletandeprylar och som vanligt blev jag irriterad över att vi inte får tävla bruks eller jakt! Hon är ju så grym med sin näsa och är en riktig arbetarmaskin i skogen!
Med Pi blev det sedan ett litet kort pass av bakdelskontroll, där jag hjälpte henne genom att flytta mig själv:-) Duktig liten tös! Nästa gång testar vi med lite mindre hjälp:-)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Sidvisningar