fredag 9 augusti 2013

Hönsgårdsleverans och viltspår

Igår kom pappa förbi med...
...gallren som vi ska ha som hönsgård=)
Sedan åkte jag och hundarna in till Kungsbacka...
...och köpte en sån där hemsk fruktansvärd tratt till Meya eftersom hon kliar och kliar på sina eksem. Var även inne på Coop Bygg en sväng och köpte färg till våra fula bruna fönsterkarmar. Nu ska det bli vitt! När vi kom hem målade jag lite på hönshuset och passade också på att...
...slänga på lite färg på ett av sex stycken hinderstöd min käre sambo byggt=)
På eftermiddagen hade jag och hundarna stämt träff med Linda och Shiva för lite spårning och precis när vi skulle åka... 
 ...kom gamle Sam på besök. Han är 13 år men "still going strong"
Hos Linda la vi spår, gick en promenad vid naturreservatet och gick spåren. Alla hundarna spårade jättebra=)
Shiva...
...och Isa (Meya spårade med men kom inte med på bild)
 
Idag börjar jag jobba klockan 17 men redan klockan 10:45 ska vi vara hos veterinären i Kungsbacka eftersom Meyas eksem under kvällen igår blev variga och danna. Stackars min lille plutta...men nu hoppas vi får någonting som kan få bort denna hemska åkomma! 
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Sidvisningar