tisdag 6 augusti 2013

Loppisrunda med Elin:-)

Efter att ha tränat lite agility, lydnad och apportering med hundarna käkade Richard och jag lunch innan Richard åkte till jobbet och Elin kom och plockade upp mig i sin fina Ford. Loppisrunda, mathandling och läkarbesök stod på schemat:-) På tre timmar hann vi med att besöka tre loppisar (där jag fyndade en film för 2 kronor och ett par hyllplan att ha som reden i hönshuset), en snabb visit på ÖoB, en ännu snabbare visit på Spenshultkliniken där jag fick en kortisoninjektion i ett finger som krånglat hela sommaren och så Elgiganten och ICA Maxi. Inte illa pinkat! 
Nu är jag hemma igen, eller rättare sagt i skogen med hundarna och vi har hittils stött på två rådjur och en älg, spännande det här;-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Sidvisningar