onsdag 1 januari 2014

En liten Meyauppdatering...

Fortsatt positiva besked vad det gäller Meyaskruttan, nästan så att det är för bra för att vara sant. Hon sköter sig ute som inne och får en massa kärlek, bus och promenader. Men som sagt...vi tar en dag i taget och kan bara hoppas att det fortsätter så här...

Kan väl också erkänna att jag i och med det här den senaste tiden inte varit riktigt vid mina sinnes fulla bruk. Har sovit askasst om nätterna och har tandvärk relaterat till spänningar i käken (troligtvis men det kan ju också vara ett hål:-) Dessutom glömde att betala häromdagen när jag lämnat in lotto, jag har glömt att hämta ut min nya telefon som ligger och väntar på mig i Åsa två dagar i rad och igår åkte jag till jobbet utan både väska och inneskor! Hoppas för allas skull det är övergående!

Nu ska vi äta rester från gårdagen och bara slappa!   

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Sidvisningar