onsdag 1 januari 2014

Mitt tolvslag!

Mitt tolvslag spenderade jag på jobbet, dvs Palliativa Vårdavdelningen i Kungsbacka. Tillsammans med kollegan Helen och en helt fantastisk inneliggande dam på 90 + stod vi på balkongen och skålade i champagne (alkoholfri såklart), tittade på alla de magiska fyrverkerierna som Kungsbackaborna bjöd på och önskade varandra gott nytt år med en stor bamsekram. Sedan fick jag förmånen att skåla en gång till med två himla härliga inneliggande farbröder som vaknat av alla raketer och som också var sugna på lite bubbel och varsin nyårskram:-)
Visst kändes det lite motigt att lämna nyårsfesten som pågick för fullt här hemma igår kväll men jag ska säga att jag hade ett riktigt bra tolvslag och att det är alla dessa fantastiska människor jag har förmånen att träffa som gör att det aldrig är tråkigt att gå till jobbet!

Gott nytt år igen till er alla!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Sidvisningar