fredag 3 januari 2014

Ett kort inlägg om en lång dag:-)

Trött, trött, trött efter en helt fantastisk fredag! Den har Richard, Isa och jag till största delen spenderat på Svenska Mässan och My Dog. Mycket hundar, mycket grejer, mycket kul. Hihi. Fick äntligen köpt det där halsbandet åt Isa jag kikat på bra länge och en kampleksak med äkta kaninskinn:-) Richard köpte mest godis åt skruttan...oxtryne och vildsvinsfötter med päls...urk:-S. Isa har fått minst en miljon komplimanger för sin söthet och blivit bjuden på massa kel, godis och massa provpåsar med mat. Hon har skött sig helt fantastiskt måste jag säga!
Vi ställde även upp i "The next Lassie" mest för skoj skull. Det blev inte riktigt som vi tänkt oss men så här i efterhand är jag väldigt glad att vi bara vågare:-) Direkt efter det vann jag en start i "Hundlöpet" 2014:-D...my lucky day:-P
       
Efter My Dog åkte vi till Sisjön en sväng och kollade på en soffa vi inte har råd att köpa. Körde sedan vidare hem till Elin som bjöd på kaffe, tacos och ännu mera kaffe:-) Vi åkte hem ganska tidigt (20:15) och det var katterna väldigt tacksamma över.

Nu blir det vin och chill!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Sidvisningar