måndag 1 juli 2013

Fikapremiär, födelsedagsmiddag och vardagsrumsfix:-)

Igår var ytterligare en sån där härlig dag som bara susade förbi! Efter att vi satt upp stängslet klippte jag den sista lilla plätten av gräsmattan som jag inte hann med häromdagen och Richard klättrade på tak och rensade bland annat bort ett gammalt fågelbo under en panna (övergivet sedan länge). Vi busade lite med hundarna innan syrran på besök och hon fick därmed äran att bli vår allra första fikagäst...hihi...
Meyabus=)

Trädgårdsfikapremiär=)
Efter fikat åkte vi hem till mina föräldrar på lite försenad födelsedagsmiddag för Elin, Richard, pappa och mig:-P. Det bjöds på fläskfilé och potatissallad och sedan jordgubbar med grädde och glass till efterrätt Gottigt värre! Presentutdelningen var eftermiddagens höjdpunkt eftersom vi bland annat fick en GRILL! Så nu ska här grillas så det står härliga till!
Självklart får lille Billyboy sitta vid bordet:-P (#bortskämdlitenhund) 
Richard, hundarna och jag tackade för oss och åkte hem igen och fixade lite i det så kallade vardagsrummet. Så småningom ska här sättas upp gipsväggar, tapetseras om, sättas upp gardiner, målas fönsterkarmar mm så här blev det så länge=)

:-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Sidvisningar