tisdag 30 juli 2013

På upptäcksfärd runt husknuten...

Idag har vi varit på upptäcksfärd! Efter jobbet och det enorma regnskuren som kom på eftermiddagen tog hundarna och jag en liten tur upp i skogen bakom huset. Tänk att vi inte gått den vägen en enda gång sedan vi flyttade in! Galet bra skog alltså för både spår, apportering och inte-jaga-vilt-träning! Idag stod inte-jaga-älg på schemat och det gick alldeles ypperligt:-P

För övrigt så väntar vi på svaret på vattenprovet vi tog förra veckan, hönshusbygget får sakta men säkert framåt, taket har stått emot tre vansinniga skyfall, hundträningen går framåt och jag har anmält Isa till en agilitytävling (måtte mitt ben hålla) och Meya till två lydnadstävlingar...och fler lär det bli. Nu ska jag dricka upp min tisdagsöl och slockna framför TV:n tills dess att Richard kommer hem från jobbet!  





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Sidvisningar