tisdag 23 juli 2013

Semestern är slut!

Jaha ja, semestern är slut och igår gjorde jag mitt första jobbpass på väldigt länge...om man inte räknar med den lilla extranatten mitt i semestern. Så dumt av mig att lägga ett dagpass en måndag! Phu säger jag bara...tur för mig att jag inte jobbar dag så ofta för det är verkligen inte min grej:-P När jag kom hem efter jobbet skruvade Richard och jag isär vattenledningarna i källaren för att komma åt det inkommande ofiltrerade vattnet som nu skickat iväg till Callidus analyslab. Ska bli spännande att se vad det visar. På kvällen åkte vi till Frillesås med hundarna och badade vilket var helt underbart och när vi kom hem satte vi igång grillen och eftersom vi inte kunde bestämma oss för om vi skulle grilla fågel eller gris fick det bli både ock=)Yummie! Ikväll ska jag jobba extra men det är ju långt tills dess och först ska jag och hundarna upp i skogen en sväng!
Nybadad Isa
Nybadad Meya

 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Sidvisningar