fredag 14 februari 2014

Måtte klon läka som den ska...

God middag kära ni!
Idag klockan 14:00 ska Meya på återbesök hos veterinären...och jag ska inte följa med. Konstig känsla men det ska nog inte vara några problem för jag litar till 110 % och lite därtill på hennes "nya matte". Klon ser redan mycket bättre ut och vi hoppas att veterinären tycker likadant!
Hoppas på att bli trattlös snart!
Annars har Isa och jag varit ute på en lite kortare runda än vanligt på förmiddagen där vi fick chansen att på håll följa en jakthund i arbete. Från noggrant spårande till att hitta haren för att sedan driva den mot jägaren. Häftigt alltså! Isa var mäkta avundsjuk om man säger så och hade säkerligen också sprungit efter:-P

När jag kom hem från promenaden hade Richard kommit hem efter gårdagens personalfest och på köksbordet stod en jättefin bukett med rosor. Jag har liiiiiite svårt för det här med alla hjärtans dag, (tycker egentligen det är en överreklamerad kommersiell skitdag) men blommor är ju alltid fint, vare sig det är alla hjärtans dag eller inte<3

Det går också framåt med vår nya äta-mindre-kött-livsstil. Bananpannkaka, potatisomelett och fisk är vad vi smaskat i oss de senaste dagarna! Nu ska jag iväg till jobbet!
Kram på er alla!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Sidvisningar