onsdag 6 november 2013

Juno har anlänt...

God morgon!
Då har Elin varit här och lämnat Juno som ska vara här till imorgon eftermiddag eftersom Elin själv går i skolan. Meya och Isa är väldigt snälla mot den lille godingen (läs huliganen) men eftersom Isa löper och är allmänt sexuellt frustrerad och vänder baken till allt som rör sig och Meya kan vara lite "sur" inomhus så håller vi dem separerade inne i den mån det går. Dessutom tänkte jag att Juno skulle sova en liten stund under tiden som jag käkar frukost. Haha. Juno verkar ha en annan tanke och har nu, efter det att jag plockat bort trasmattorna (som hon började tugga på) gett sig på "BORRIS", vår billiga inte så snygga IKEA-dörrmatta, vilket egentligen är helt okej för mig. Biter hon sönder den får vi ju en anledning att skaffa en ny:-P Nu inväntar jag att min kära sambo ska komma hem från nattjobb, alltid mysigt att prata lite på morgonen och när han lagt sig tror jag att det blir en liten kort skogspromenad med alla tre:-)    
...och mattan smakar bra?:-P

2 kommentarer:

  1. Ååå, vilken sötnos!
    Jag brukade också vara hundvakt åt en valp som hette Juno, och min hund kan också vara lite grinig inomhus (han tycker man skall vila och vara lugn inomhus). Första gången valpen var här så sprang han grymtandes till hallen där han visste att han skulle få vara ifred, men utomhus så lekte de alltid jättebra, och min hund vande sig rätt snabbt med den lilla galningen inomhus också :)
    Lycka till nu och njut av valpen :D

    SvaraRadera

Sidvisningar