onsdag 6 november 2013

Meya och Juno - vad är det som gör det?

Åh, har precis varit ute en sväng med alla hundarna och det är så underbart att de kommer så bra överens men jag kan inte sluta tänka på vad det är som gör det? Att Meya kan älska och vara hur go som helst mot en del hundar och fullkomligt rata andra. Det sociala samspelet hundar emellan är så intressant men går mig också fullkomligt på nerverna! Som Meya och Juno. Meya är så snäll och försiktig mot Juno och älskar att leka med henne, vilket känns bra eftersom vi umgås en del. Men varför? Det är samma sak med Celina, Mick och Tova, fungerar hur bra som helst! Jag vet såklart att det är mycket som spelar in och alla hundar kan inte älska/tycka om varandra men ibland skulle jag bara vilja veta hur Meya tänker. Blir antagligen omöjligt eller? Nåväl. Idag njuter vi av lilla Junos sällskap. Hon ligger just nu och sover tillsammans med Isa och Richard och jag tror att jag ska passa på att gå ut och lägga ett litet spår.

                  

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Sidvisningar