tisdag 12 november 2013

Tak!

Richard och Peter har jobbat på bra i öregnet idag och taket över trappan är på plats. Imorgon blir det förhoppningsvis helt klart! (Tänk att jag har världens bästa sambo och världens bästa svärfar som fixar och donar medan jag pysslar med annat. Som till exempel promenera i skogen med hundarna, laga mat, baka scones, städa, tvätta och jobba;-) Låter precis som att jag är världens hemmafru men det är jag inte egentligen! Jag tränar på att kontrollera mitt kontrollbehov och har överlåtit hela verandabyggnadskonstruktionen åt Peter och Richard och då måste jag ju pyssla med annat för att inte lägga mig i;-)
Nu är jag i alla fall hemma från jobbet och sitter i soffan tillsammans med Meya och kollar på jaktlust;-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Sidvisningar