onsdag 6 november 2013

Phu...

Juno sover. För övrigt så har hon idag kissat på sig av glädje två gånger (en gång när Richard kom hem och en gång när hon lyckades smita ut från köket och ge Meya en puss), sovit med Meya på soffan, busat med Meya på gräsmattan, busat med Meya på åkern här utanför, lekt "kom-och-ta-mig" med en bajspåse, spanat in hönsen och vägrat gå därifrån, ätit hönsskit, gnagt på stolsben, gnagt på bord, hoppat upp på en köksstol och vidare upp på köksbordet, åkt kana ner mellan soffan och soffbordet, blivit passad ett par timmar av min snälla syster under tiden jag var ute och gick med de stora, gnagt på datasladden, vält en krukväxt, försökt äta upp Isas matskål, malt ner delar av dörrmattan "BORRIS", blivit utfräst av katten Ebba och lite därtill:-) Valptiden är en spännande tid:-)
Nu sover Juno som sagt äntligen och jag och Richard sitter och fikar. Meya och jag har spårat och Richard ska strax ut i mörkret med Isa och också gå ett spår:-)
Spännande små djur:-)


Vilka söta öron:-)

Söt så man dör<3

2 kommentarer:

Sidvisningar