måndag 27 maj 2013

Hej bloggen!

Väldigt nytt detta med bloggande men snart startar ju ett "nytt" liv eller en ny era- FLYTT TILL LANDET O HUS (med garage)

Tanken är väl att det mest kommer att skrivas om träning, framför allt om träning som har med TKD att göra, fiske o lite allmänt!

Jaja, om 29 dagar flyttar vi men det kommer hända en del innan flytten bortsett från flyttpackning, städ o dylikt, men flyttpackningen är ju redan i gång. Kan väl inte säga att jag packat så värst mycket men Boel har vart flitig :-) 
I alla fall så väntas det gradering för min del i TKD, kommer bli en milstolpe i min TKD karriär, om det går vägen vill säga...
Har även planerat in en tripp till Hökensås för att lura ett par  regnbågar, öring eller kanske röding. Får se om det går bättre i sjö än det gått för mig med havsöringen i havet denna säsong... Återkommer med mer fångstraport ;-) vilket fall kommer det bli ett gött gäng som åker, o riktigt sköj kommer det bli:-)

Nu får jag snart sova! 
Hej o go natt bloggen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Sidvisningar