torsdag 30 maj 2013

Jag ska då inte klaga...

Sovmorgon, frukost och Candy Crushspelande, sjukgymnastik, en liten sväng med hundarna, fika och god lunch hos Anna och Romeo och sedan spenderade hundarna resten av eftermiddagen vid Agnsjön där Meya simmade och simmade och simmade...grymmebra träning! Ganska grymmebra träning för mina armar med eftersom jag faktiskt tog kryckorna med då jag ska ha dem som stöd när jag går lite längre. Att hoppa/stötta sig på kryckor i kuperad terräng är faktsikt lite jobbigt i alla fall:-P

Nåväl, lägg till strålande sol och värme på denna dag, så förstår ni att jag inte kan klaga:-P Jag kan kanske stå ut med att vara sjukskriven till den 10 juni, i alla fall om det fina vädret håller i sig. Nu inväntar jag besked på om det blir fika med moster eller inte...en av hennes katter ska få små kattungar när som helst nämligen...
Ha en fortsatt bra dag alla mina vänner!



 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Sidvisningar