lördag 28 september 2013

I väntan på middagen...

Richard cyklade in till Kungsbacka för en stund sedan för att hämta sin bil som han lämnade där igår. På vägen hem ska han köpa tacoingredienser fram tills han kommer tillbaka tänkte jag fördriva en del av den tiden med att komponera ihop en snabb liten uppdatering härifrån Lilla Harestorpsvägen.

Igår eftermiddag var Eric och Linda här på en fika (nybakat bröd såklart:-). Vi pratade hund och lite annat innan vi gick en promenad med Isa, Meya och Shiva (Lindas hund). Richard var iväg på fest med jobbet och när Eric och Linda åkt hem satte jag mig ner och kikade på idol innan jag snällt fick hämta Richard i Kungsbacka.
Foto: Bakat lite så här på min lediga dag:-)
Idag har jag jobbat. Richard har varit hemma och klippt gräset (för sista gången i år) och fixat lite. Katterna är ute allt mer OCH de är bättre i magen. Det nya fodret kanske inte är så dumt i alla fall. Vi håller tummarna!

På vägen hem från jobbet åkte jag förbi Anna-Lena (Lindas mamma, min före detta arbetskamrat och numer Richards arbetskamrat, ja världen är liten) och hämtade Shiva som ska vara här över natten. Väl hemma gick Isa, Meya, Shiva, Richard och jag en promenad på lite drygt 9 km. Härligt värre efter en dag på jobbet! Nu väntar jag som sagt på tacoingredienserna...så hungrig!
Foto: Blev med schäfer så här på lördag eftermiddag󾌵
Ha det gött!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Sidvisningar