torsdag 3 april 2014

Och dagen börjar bra...not

Vaknade klockan 05:00 av en kväljade Juno som 2 minuter efter det spydde en salig blandning av diverse klegg. Hon fick gå ut och kissa baja och sedan har det varit lugnt. Jag somnade om.
 
Vaknade sedan halv sju igen av att klockan ringde eftersom jag ska vara hos tandläkaren klockan 08:00. Då hoppade också Richard upp skjuten som ur en kanon. Försovit sig. Jag skulle medan han höll på att göra sig iordning i badrummet försöka vara en sån där snäll och omhändertagande sambo och fixa ett par frukostmackor åt honom. Såklart slinter jag med kniven och skär mig i fingret (med samma kniv och på samma sätt som jag skar mig i handen förra veckan:-O). Har nu tejpat ihop så gott det går men det blöder och blöder och blöder... precis som fingrar gör...
 
Måtte nu tandläkarbesöket gå bra...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Sidvisningar