tisdag 8 april 2014

Som människa igen...

God morgon!
Har varit lite stiltje på bloggen under helgen och det finns en enkel förklaring: det har i princip inte hänt någonting:-P Har jobbat om nätterna och försökt sova om dagarna, vilket inte varit det lättaste vill jag lova. Har haft en visdomstand som bråkat nåt så in i norden sedan i torsdags och efter att ha stått ut hela helgen ringde jag till tandläkaren innan jag la mig igår morse, fick en tid direkt och hon sa att det inte var så mycket att orda om utan drog den på en gång! Eftersom den växt in i kinden och orsakat inflammation i hela höger ansiktshalva (typ) blir det lättuggat ett tag till...men vad gör det? Tandjäveln är BORTA och jag känner mig nästan som människa igen:-) (och tack så mycket mina kära kollegor och Richard som stått ut med mitt gnäll!)

Igår eftermiddag röjde Richard och jag undan lite i trädgården...inte för att vi har så mycket att röja men det lilla som var kändes skönt att bli av med:-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Sidvisningar