måndag 14 april 2014

Vi väntar tillökning...igen

Hej!
Det var allt längesedan. Vår dator har länge sjungit på sista versen och nu får man väl säga att den är mer död än levande och har varit allt annat än medgörlig om man säger så. Idag verkar den dock ha en ganska så bra dag och jag har både kunnat spela lite Candy Crush och beställt gardiner till köket utan ett enda krångel så därför passar jag på med en liten kort snabb uppdatering innan den dör igen:-)
TUPP kappmetervara -tryck/rutor
Våra blivande nya passande köksgardiner:-)
Beställda från Jotex
Den största nyheten här på Lilla Harestorpsvägen är nog ändå att vi om 15 dagar väntar tillökning i höneflocken och vår Dexter ska bli pappa för första gången:-) Det är hönan Harrisson som lagt sig på 4 ägg och som sagt...om 15 dagar är kläckningen beräknad:-) Ska bli spännande...och hoppas nu inte det blir några tuppar!

Annars har det väl inte hänt så mycket. Richard och jag har rengjort vårt minireningsverk (urk), vi har fixat lite i trädgården, Juno har varit här och åkt hem, i lördags var det fest hos Elin och Isa fick vara hos mamma och pappa, igår var jag på IKEA en sväng och handlade lite småpryttel och igår kväll var Eric och Linda här på middag...

Säger som min mormor alltid sa:
 
 "Tiden går och vi med den"

Ha en fin dag allesammans!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Sidvisningar