lördag 19 juli 2014

Idag ska vi tävla!

God morgon!
Idag är det dags för Isa och mig att göra entré på rallylydnadsplanen igen (fastän jag sa att jag ALDRIG mer skulle tävla rallylydnad efter förra tävlingen:-P). Fortsättningsklass i Varberg, banvandring 12.00. Det är väl bara att hoppas att jag kan hålla mina nerver i styr, inte missa några skyltar och att Isa inte är allt för taggad och gör saker som hon inte ska!

Igår började jag och hundarna med en PW på 9 kilometer innan Annelie var här och hämtade Wera då Wera ska med till Dalarna och få träffa sina ljuvliga valpar nästa vecka. Efter Dalarnatrippen får vi se om hon kommer tillbaka hit eller inte. Jag och Richard är båda stormförtjusta i Wera men hon var "bara" här på prov och vi vill ju som sagt att det ska kännas 100% rätt från båda parter i beslutet<3
På eftermiddagen snickrade vi lite på staketet innan vi for in till Göteborg där vi mötte upp Eric och Linda på Heaven 23 där vi njöt av var sin räkmacka. Den var inte så stor som vi förväntat oss men vi blev lite mätta i alla fall...och det som låg på tallriken var ju väldans gott och utsikten var fantastisk;-)
Foto: Räkmacka󾌫  
Nu ska jag väcka min sjusovande sambo!
Ha en bra dag allesammans!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Sidvisningar