onsdag 23 oktober 2013

Ebba är hemma igen!

Ebba och Gertrud tillsammans - precis som det ska vara<3
Som vi ropade och ropade på Ebba igår kväll (Gertrud kom inspringandes som ett skott). Först var Richard ute en sväng och letade lite innan han stack till jobbet och sedan var väl jag ute säkert en gång i halvtimmen fram till halv ett när jag gick och la mig men ingen Ebba syntes till. Idag på morgonen kom hon springandes från skogen när Richard kom hem från jobbet och allt är i sin ordning igen<3 Det är väl klart att katter springer ute om nätterna men våra har ju aldrig gjort det förr och därför blir jag ju lite nojig:-P
Skålar och glas är överskattat:-P
Nu har jag frukostsällskap av min kära sambo och när han lagt sig ska jag städa källare, promenera hundar och baka bröd:-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Sidvisningar