måndag 21 oktober 2013

Regn och rusk!

Fy vilket väder här är ute idag. Regn och rusk men det stoppade inte mig och hundarna från att hänga med Eva och Cissi på en härlig morgonrunda i skogen:-) Tvärtom, så blir det lite lättare att ta sig ut om man får sällskap och dessutom känns det allt bra gött efteråt. Hundarna sprang som små illbattingar i den blöta terrängen och lille Mick den coolingen som fick sig en rejäl tillsägelse av Meya i början rusade av sig det snabbt som att ingenting hänt. Han kan verkligen konsten att mjuka upp min energiska golden retriever som ibland har ett språk som heter duga;-) Kan inte säga annat än att jag verkligen NJUTER av att se Meya komma så bra överens med denna lilla flock!

Foto: Efter en riktigt trevlig promenad i regnet blir de nu kaffe & våffla :) Underbara måndag ❤️
Sitt i grupp:-P
(Meya, Isa, Mick, Celina och Tova)



Nu har hundarna nästan torkat, Meya och fått sig en ordentlig tillsägelse efter att ha jagat både Ebba och Gertrud genom hela huset (stackars katter), jag har käkat lite lunch och druckit kaffe och ska alldeles strax åka iväg till jobbet.
Imorgon kommer Elin och lilla Juno och hälsa på...längtar<3

4 kommentarer:

  1. Låter som en bra dag, regnet till trots :)

    SvaraRadera
  2. Håller med dig, det är så mycket mysigare att gå ut med sällskap :) Dock är jag lite "störd" så kan tycka det är jätteskönt att gå ut på längre promenader på kvällen i spöregn, höhö ;)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag går gärna på kvällen men inte i spöregn:-P

      Radera

Sidvisningar