söndag 20 oktober 2013

Helgen i korthet:-)

Helgen har gått fort fort fort...som vanligt på en ledig helg vill säga:-P I fredags jobbade jag extra på dagen, promenerade långt med hundarna på eftermiddagen och så var Linda och Eric här på kvällen och käkade tacos med mig och Richard. Mycket skratt blev det som alltid vid middag med dessa två:-P
Igår var jag hundvakt hela dagen åt Cissis två helt ljuvliga hundar Mick och Celina. Förutom att de är helt fantastiskt trevliga och väluppfostrade så kommer de så grymt bra överens med Isa och Meya att det är inte klokt. Jag är ytterst tacksam att både Celina, Mick och Cissi accepterar Meyas lite ovanliga sätt att hälsa och leka och jag lånar gärna sötnosarna igen:-) Innan Richard stack till jobbet han vi också med att sätta upp en fönsterbräda i köket till katternas stora glädje. Eftermiddagen/kvällen spenderades på städ, brödbak och thaimiddag med mamma och pappa.
 


 


Idag söndagen den 20 oktober var det då äntligen dags för Elin att hämta sin lille Juno och jag fick hänga med. En liten kelpietik på 8 veckor. Ja, vad säger man? Söt är bara förnamnet. Önskar Elin och Juno stort lycka till och vi hoppas på många roliga hunddagar ihop<3 Nu är jag hemma igen. Har varit ute i skogen en stund med hundarna och fixat lite hos hönsen och ska bara slappa (försöka i alla fall) hela kvällen.



 
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Sidvisningar