onsdag 16 oktober 2013

En grå förmiddag...

Ska strax åka till jobbet och sitter just nu med min tredje kopp kaffe för dagen. Har mest inte gjort någonting denna förmiddag och så mycket motion blev det inte av. Allt för att jag har en så kallad "känning" i mitt opererade knä sedan förra veckan (slog i det i ramen på en patientsäng på jobbet förra veckan och de är inte mjuka om man säger så:-P) Tänker att det kanske ändå är bra att vila lite inför en eventuellt inte så stillasittande kväll:-) Vila/sitta still är inte det lättaste ska jag säga. Gick ut till hönsen och pratade en stund med dem medan de mumsade på havregryn, Rice Krispes och makaroner. De ruggar nåt så fruktansvärt nu och speciellt Dexter och Big Mama ser helt förskräckliga ut. Hoppas de snabbt får en ny fin fjäderdräkt:-)

Satte igång en maskin tvätt innan jag tog hundarna på en kortisrunda runt hönseriet (Doteägg). Kom hem, kikade på ett avsnitt av Hollywoodfruar samtidigt som jag tänkte på allt jag skulle vilja göra här hemma men som vi inte har några pengar till i nuläget. Måla väggar, tapetsera väggar, bygga staket, bygga altan och mycket mycket mer...lottodragning ikväll...den som väntar på nåt gott:-P
Dags att åka!
Ha det!  
Vår fina lilla höneflock.. Alla utom Big Mama.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Sidvisningar