torsdag 31 oktober 2013

Nytt hopp och ny energi!

Först och främst vill jag återigen tacka för allt stöd och engagemang i min lilla Meya. Det värmer så<3

Jag är så trött i min skalle att jag inte orkar med något längre inlägg men jag vill bara meddela att efter dagens träff med Johanna Käsper som är problemhundkonsult på Kungliga Hundar i Göteborg har jag fått en liten strimma hopp om att Meya kanske en dag kan bli "normal"...eller nästan normal i alla fall:-) Det kommer såklart krävas mycket tid och träning men jag kan lova att vi är taggade till tusen och vi har redan idag lärt oss en massor och är så motiverade till att jobba vidare. Nu kör i "all in" på det här. Allt för vår lilla familj <3

Richard jobbar ikväll och jag ska lägga mig på soffan och kolla på Blacklist...grymt bra serie alltså!

 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Sidvisningar