måndag 30 december 2013

En liten dagsrapport!

God kväll! Än så länge verkar Meya sköta sig bra, vilket känns skönt. Väldigt skönt! Oavsett dessa positiva besked vågar jag ändå inte ropa hej än för det är så mycket som ska stämma. Ja, allt liksom och oavsett vad som sker framöver så kommer det säkerligen ta lite tid för henne att anpassa sig helt till en ny familj. Vad jag dock vet är att jag saknar Meyaskruttan som bara den men jag vet också med all säkerhet att hon har det bra<3
 
Förövrigt så har Richard och jag mest farit runt idag. Skönt att ha haft tankarna på annat liksom. Vi hämtade Isa (som just nu verkar helt överlycklig över att vara hemma igen), köpte flockningsmedel till minireningsverket, promenerade i Bunketorp med Isa som var precis som hon brukar vara...fast något piggare...väldigt mycket piggare. Hon drog i kopplet och var allmänt stissig och när hon väl fick springa lös sprang hon som en skottspole. Ja, det är Isa det. Meyas raka motsats kan man väl säga.
 
Vi fortsatte till Willys och handlade lite inför nyårsfesten vi ska ha här hemma imorgon men som jag inte kan vara med på eftersom jag ska jobba natt. Kul va? Not! Fortsatte sedan vidare till bolaget innan vi åkte hem. Vi var väl hemma i sisådär 20 minuter innan vi for in till Kungsbacka igen för att spendera kvällen hos Eric och Linda. De bjöd på middag och vi spelade spel och som vanligt blev det mycket skratt. Väldigt mycket skratt<3 
 
Nu sitter jag i köket med en väldigt kelsjuk Ebba i knät och avnjuter ett glas rött. Richard, Isa och Gertrud ligger i soffan och glor på film<3 God måndagkväll på er alla<3   
Duracell-Isa i Bunketorp<3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Sidvisningar