söndag 2 juni 2013

23 dagar kvar!

God morgon! Vaknade en gång i natt när Richard kom inramlandes efter Antons svensexa, för att sedan somna om och vakna igen klockan åtta med världens huvudvärk. Den botades snabbt som attan med två Eeze neo, två koppar kaffe och en äggmacka och nu är jag fit for fight igen. Om lite mindre än en timme ska hundarna och jag träffa Carolina och Nera för lite lydnadsträning vilket ska bli grymt kul!

Igår kväll fick jag äntligen kommit igång ordentligt med flyttpackningen. Packade bland annat ner alla jackor vi inte kommer använda på ett tag, och herregud vad jackor vi har! Intressant också att det låg hundgodis i varenda jacka, och inte bara torrfoderkulor då inte. Nej, det var korv, köttbullar, blodpudding och massa annat smått och gott som torkat till ordentligt under året/åren de legat där:-P

Nu får jag sätta fart om jag ska hinna ta mig bort till gräsplanen i tid!

Ha en go söndag allesammans!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Sidvisningar