måndag 17 juni 2013

Det närmar sig med stormsteg - 8 dagar kvar!

8 dagar kvar tills vi flyttar och helgen som gått har bara svischat förbi! Igår vi lediga både Richard och jag och förmiddagen spenderades på hund, hund och hund (efter att migränanfallet jag vaknade med gått över). Vi kollade på SM i lydnad och agility på webben och jag blev i alla fall grymt peppad till att träna meeeeer! Gud vad många duktiga hundar och hundförare det finns i detta land alltså! I pausen på sändningen var jag ute lite med mina galningar och tränade såklart lite spontant på lite allt möjligt. Hihi. När lydnaden var slut tog vi med hundarna ner till Frillesås och hälsade på pappa som bjöd på fika. Allt för att få dagen att gå:-P. När vi kom hem igen packade vi lite, lagade lite käk och kollade på en Wallander-film. Så var den söndagen över.

Idag ställde vi klockan på 8, gick upp, rastade hundar, åt frukost och gjorde oss iordning för ett möte med en familjejurist som vi bokat klockan 10. Nu när vi köpt hus tycker vi det är en bra idé att skriva testamente eftersom lagen är som den är. Sagt och gjort. 2900 kronor fattigare men ett testamente rikare gick vi därifrån efter nästan en timmes prat om juridik och lagar mm. Gick förbi bolaget och handlade lite inför midsommar och sedan in på Lantmännen och kollade på nödvändiga saker man skulle kunna behöva när man har hus och trädgård:-P

8 DAGAR! Imorgon är det bara 7!   

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Sidvisningar