onsdag 12 juni 2013

Sista dagen som sjukskriven

God morgon! 13 dagar kvar till flytt och SISTA dagen på min sjukskrivning (eller egentligen var det ju i måndags men jag har ju varit ledig). Det är inte klokt. Tänk att det redan är fyra veckor sedan operationen, fast det känns som igår. Nu är det är "bara" 8 veckor (förhoppningsvis räcker det) kvar till jag får springa igen. Ihhhh. Knästatusen är ganska okej och jag tror och hoppas att det ska gå bra på jobbet imorgon kväll...om jag bara får sätta mig ner och vila lite ibland. Lagom till jobbstart kom också min nya namnskylt som jag beställde förra veckan och den ska INTE gå samma öde tillmötes som mina tidigare skyltar...nämligen till tvätteriet i Alingsås. Nej, denna ska jag hålla hårt i!
Ny fin rosa skylt=)
Så vad ska vi pyssla med här hemma då så här sista lediga dagen? (Det låter som jag aldrig ska vara ledig mer men jag jobbar bara tre dagar, sen är jag ledig två igen:-P).
  • Sjukgymnastisera
  • Tvätta en 60-tvätt
  • Fixa ett ludd till Meyas magbälte på AMOKEN-selen eftersom hon har fått lite skav
  • Simträna hundarna i Agnsjön (eller någon annanstans)
  • Kolla över räntor och låneupplägg (eftersom vi ska till banken imorgon innan jobbet)
  • Kolla på måndagens avsnitt av "En stark resa" på Kanal5-play 
  • Fixa fönsterputsutrustning
Det är planen i alla fall...   
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Sidvisningar