söndag 9 juni 2013

Söndag...

God morgon!
16 dagar kvar till flytt och 4 dagar kvar tills jag börjar jobba. Nämen, tänker ni säker då...var det inte imorgon det var dags att återgå till vardagen? Nope, i onsdags förra veckan fick jag reda på att jag är sjukskriven till och med 10 juni. Det innebär att eftersom jag på mitt schema bara skulle jobba imorgon och sedan vara ledig tisdag och onsdag så börjar jag ju på torsdag. Det känns faktiskt bra för jag är långt ifrån bra. Blir trött väldigt snabbt och får ont och sen det känns lite instabilt. Ska ta och ringa till sjukgymnasten imorgon för att bara försäkra mig om att allt är som det ska. Man blir ju lite nojig. Belastar jag för mycket? eller för lite? gör jag alla övningar helt korrekt? Det är klart att det kommer kännas ett bra tag till men ändå...nojiga jag liksom:-P

Vad händer idag då? Richard sover efter nattjobb. Jag har käkat lite frukost och ska strax ta med hundarna till någon plats där de kan få springa av sig ordentligt. Typ en strand. Nackdelen med sommaren (och speciellt söndagar) är att de flesta stränder är belamrade av sol-och badgalna människor, så vi får väl se om vi hittar ett bra ställe någorlunda människofritt;-) 

I eftermiddag blir det middag och hundsnack hos Elin...

Ha en go söndag för det ska jag försöka ha!  

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Sidvisningar