onsdag 19 juni 2013

6 dagar kvar...

Exakt 6 dagar kvar (eller 144 timmar kvar om man så vill) tills vi sitter på banken och skriver de sista papprena och får NYCKELN till vårt HUS. Nu tror jag att ALLT är fixat, dvs försäkringar, el, sophämtning, TV, bredband, adressändring mm och allt känns lugnt. Eller? Nja, lugnt och lugnt. Jag känner mig ganska lugn men tanke på att jag vaknat med världens spänningshuvudvärk de senaste dagarna känner nog mitt undermedvetna att det är något stort på gång och det kanske känns mer lugnt än det egentligen är. Hihi. Såååå spännande nu.

Fram till flytten tror jag att dagarna trots denna längtan ändå kommer gå ganska fort. Förutom att jag har 3 pass kvar att jobba så ska vi hinna packa det sista, spackla igen och måla över alla hål i väggen i vår nuvarande lägenhet, städa, putsa fönster mm och däremellan ska vi också på midsommarfest hos Linda och Eric=)

Nu blir det dock en liten promenad med hundarna för att se om jag kan lämna de sista spåren av huvudvärken på vägen någonstans!  

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Sidvisningar