fredag 14 juni 2013

Ben eller betong?

God morgon!
Igår kväll var det min första jobbdag (kväll) på lite drygt en månad och jag kan väl säga som så att en sjukhuskorridor har aldrig känts så lång och ett sjukhusgolv har aldrig känts så hårt som det gjorde då:-P Jag får väl erkänna att det där med att jobba var lite jobbigare än jag trott. Blev grymt trött i hela benet och den sista timmen kändes det som jag släpade runt på en stor betongklump...sjukt tungt alltså! Nåväl...tur att jag bara ska jobba ikväll och imorgon dag innan lite ledighet väntar igen. Och moroten för att orka med är väl i dagsläget att det blir en tur till Falkenberg på söndag...det är ju SM i lydnad och agility i helgen=) Weeeiiii!
Fram till jobbstart idag blir det nog ganska lugnt. Har precis ätit lite frukost (kaffe och macka) och avslutade med lite frysta jordnötter. Grymt gott att knapra på:-) Tror jag ska ta med hundarna någonstans där de kan springa och jag kan sitta still. Och så måste jag köpa mjölk.

"Exempel på latmansrastning:-P"

11 dagar kvar till flytt!
Ha det gött!

1 kommentar:

Sidvisningar