lördag 1 juni 2013

Dagen hittils...

Här kommer en liten snabb uppdatering av min (inte så händelserika) dag hittils. Var ute ca en och en halv timme med hundarna i det fina vädret i förmiddags, blev inte en så lång runda eftersom vi stannade titt som tätt och vilade (eller när jag vilade sprang hundarna omkring, så jobbar vi:-P). De badade lite i ån, busade på ängen, badade ännu mer i ån och vi avslutade sedan med lite lydnads/rallyträning. När vi kom in var både Isa och Meya nöjda och belåtna och jag kunde med gott samvete sätta mig på balkongen med en bra bok och en kopp kaffe och fortsätta bättra på brännan. Brännan blev väl kanske lite för bra om man säger så. Nåväl. Lunch blev det sedan i form av gårdagens hamburgare med vita bönor tomatsås. Tack den som kom på det här med konserverad mad. Snabbt, enkelt och gott!
Nu är jag nyss hemkommen från ÖoB där jag var och köpte sopsäckar att packa kläder i och en mycket smart kartong att packa glas i. Blev också en film som jag ska sätta mig i soffan att kika på nu eftersom det helt plötligt från ingenstans dök upp ett rejält oväder!
 

Meyabusen

Eftermiddagsunderhållning
Smarta inköp till flytten
Fick förresten ett SMS från Richard med en liten bilduppdatering från Antons svensexa och det verkar som de har ganska kul!
Anton

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Sidvisningar