söndag 23 juni 2013

Flyttfix och utekväll med bästa Anna - 2 dagar kvar!

Mmmmmmm
Gårdagens skjuts hem
2 DAGAR KVAR!
Gårdagen bara susade förbi! Richard och jag packade, städade, spacklade, promenerade och busade med hundarna, hämtade Richards bil, åt middag och drack kaffe och tillslut var klockan redan åtta. Eftersom Richard skulle jobba natt passade jag på att hänga på Anna till Harrys för ett par glas vin, en cider och en massa massa skitsnack! Mysigt och roligt som bara den<3 Där gick tiden också sjukt fort och när det var dags att åka hem vid 01 när Harrys stängde fick vi finskjuts i Annas pappas Impala...bättre än både TAXI och pendel!;-) Tack för en grymmekväll bästa Anna!
 
Idag vaknade jag återigen piggare än förtjänat redan halv åtta UTAN huvudvärk. Sitter nu med en kopp kaffe och ska ta mig en macka. Richard kom precis hem från jobbet och nu har han semester. Jag har ETT arbetspass kvar. Idag klockan 01:00 stämplar jag ut för sista gången på några veckor...och som sagt:
2 DAGAR KVAR - SEN ÄR VI ÅSABOR=) 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Sidvisningar