torsdag 6 juni 2013

6 juni hos Leuchovius/Vahlersvik

6 juni och Sveriges Nationaldag. Den har vi inte firat ett smack! Igår kväll fick jag feber (igen!), (ja, det är tufft att vara på studentmiddag med släkten:-P) och hade liiiite feber i morse med och en huvudvärk utöver dess like. Har därför försökt ta det lite lungt men det kryyyper inom mig. Vill vara pigg och fräsch och kunna göra det jag vill! (nu kan jag ju iförsig inte det ändå fullt ut med tanke på knät men ändå!) Extra ont gör det inom mig eftersom jag igår kväll fick ett mejl från tävlingsledaren för dagens lydnadsklass 2 tävling på GMBK att jag fick efteranmäla om jag ville men jag fick snällt tacka nej...buuhuuu...men det går ju fler tåg som tur är=)
 
Det känns dock lite bättre nu (igen) och jag hoppas på att kvällens middag, också känd som Leuchovius/Vahlersviks (och många andra svenska familjers) nationalrätt: TACOS (med mjuka bröd så klart!) ska göra mig ännu mera frisk och pigg=) Att det kan vara så gott med tacos?! Konstigt!
 
Annars har vi ägnat dagen åt att jämföra elpriser, TV-abonnemang, telefonabonnemang, handlat lite mat...vuxenpoäng på det...19 dagar kvar till flytt!!! Richard är ute och går med hundarna och jag ska strax sätta igång att hacka grönsaker!
 
Ha en go kväll=)
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Sidvisningar