torsdag 20 juni 2013

5 dagar!

God morgon!
5 dagar kvar till flyttlasset går. Snart räknar vi timmar och minuter istället för dagar. Nu börjar det bli riktigt spännande. Både Richard och jag tänker mycket på hur skönt det kommer bli för hundarna (speciellt Meya) att slippa spänningen och oron att bli påflugen eller utskälld av två fluffiga gråa grannhundar varje gång vi går ut...och skönt för oss med såklart! Ska bli spännande att se hundarnas reaktion första gången de får gå in i huset och första gången de får springa runt och utforska tomten. Meya kommer nog hålla sig i närheten av oss, men Isa kommer inte kommer vara rädd för att ta sig en liten tur. Därför ska vi snabbt sätta upp ett staket för att undvika rymningar upp i skogen=) Helt galet! Skog precis vid tomtkanten....love it!!!
5 dagar kvar tjejer=)
Idag ska jag ta en liten promenad längs med ån, gjorde det igår med och det gick bra. Sedan ska jag köpa spackel och spatlar och se om jag hinner spackla igen alla hål i väggen innan jag ska till jobbet. Börjar klockan 17 och efter dagens jobbpass har jag bara ETT PASS kvar innan 4 veckors SEMESTER väntar. Samma sak för Richard!

Ha en go dag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Sidvisningar