söndag 2 juni 2013

Även en galenpanna som Meya kan bli trött...

Meya är helt slut efter en minst sagt intensiv dag. Efter lydnadsträningen och buset med Nera i förmiddags åkte vi till Löftavallen och kikade på damerna som spelade lika 2-2 mot Vessigebro. Bra jobbat! Pappa och lille Billy (mammas och pappas hund) var också där och kikade=) Sedan hängde vi på pappa hem en sväng för att sedan åka vidare till Elin i Frillesås. Därefter stannade vi till på ängen här utanför och då kom Håkan med sina två hundar Pelle och Zorro och det blev ännu mera bus! Inte konstigt att Meya är trött?! Isa är med trött men hon är ju inte lika intensiv i det hon gör som Meya är.

Imorgon hoppas jag verkligen att Meyas nya sele från AMOKEN kommer (jag har sagt det förut, jag vet) men hon är helt hopplös i halsband och koppel! För övrigt har jag inte så mycket planerat imorgon mer än att jag ska förbi jobbet och fixa schema och sedan gå en liten promenad med Håkan och Pelle och Zorro=)

Nu blir det fortsatt soffläge och Wallander!
PS. Nu går det att kommentera i bloggen (tror jag) testa gärna=) och en sak till...för er som undrar var Richard är så är han och fiskar i Hökensås med en kompis och han har lovat att komma med en uppdatering på tisdag...så håll ut!:-P
Trött liten golden<3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Sidvisningar