lördag 1 juni 2013

24 dagar kvar!

God morgon! 1 juni idag och också första dagen på "kalendersommaren". Underbart men lite knepigt känns det allt. Det var ju liksom vinter nyss och Richard och jag letade efter hus som blådårar. Att kolla hemnet minst en gång i timmen var liksom en del av vardagen. Nu är det 24 dagar kvar tills vi ska flytta, våren passerade obemärkt förbi och jag kollar hemnet max en gång varannan dag! Hihi. Tiderna förändras...som tur är...! 

Idag är Richard på svensexa för Anton som ska gifta sig (med Anna) i sommar och jag vet som vanligt inte vad jag ska hitta på. Igår tror jag att jag ansträngde mitt knä lite för mycket. Kände det igår kväll och också nu på morgonen...(ingen direkt smärta men det är trött på något vis), så det får bli en lugn dag.

Till att börja med ska jag sätta igång en maskin tvätt och sedan får det bli en liten runda med hundarna. Sedan får vi se om Elin mäktar med ett besök av oss i eftermiddag, annars får jag väl se om det går något bra på TV!
Sommar, sol, gröna ängar och glada hundar=)
Ha en bra lördag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Sidvisningar